domingo, 2 de enero de 2011

DURANGOKO IZOTZ GUNEA


Nik abenduaren 30eko arratsaldean Durangoko izotz gunera joan nintzen. Bertan ilaran jarri nintzen baina hango pertsona batek esan zigun ezin ginela sartu 250 pertsona zeudelako barruan patinatzen eta patinak ez zeudela, baina goizetan ahal zela joan jende gutxiago zegoelako eta gainera hobeto patinatzen zelako. Beraz, etxera bueltatu ginen eta huerrengo eguneko goizean 09:30etan altzatu nintzen. Heltzerakoan sarrerak hartu nituen eta patinatzera joan nitzen.
Bertako orduak dira:
-Igandeatik ostegunera goizean 11:00etatik 14:00etara eta arratsaldean 17:00etatik 20:30etara.
-Ostirala eta larunbata goizean 11:00etatik 14:00etara eta arratsaldean 17:00etatik 00:30etara.
Sarrerak 5€ balio dute guztiontzat eta nahi duzun denbora egon ahal zara. Uste dut hobeto dela goizean joatea bestela arratsaldean 16:15etan egon behar izango duzu ilara egiten. Izotz gunea Landako gunean kokatuta dago. Ondoan eraikin berberan PIN moduko bat dago baina txikientzat da, sarrearak bakarrik gurasoak ordaintzen dute eta 1€ ordaindu behar dute.