IRAKURKETA:
● Ideia nagusiak ateratzeko gai izatea.
● Laburpena egiteko gai izatea (irakurritakoaren sintesia)
● “Vistazo” teknika erabiliz informazioa ateratzeko gai izatea.
AHOZ GORAKOA:
Zentzuarekin: Puntuazio markak, abiadura egokia, zuzentasuna.
IDAZKETA:
EGITURA: Testuaren arabera bere egitura zainduta. Ideia desberdinak paragrafotan banatzea, tituloa, egilea, hasiera-garapena-amaiera,...
Testu KOHESIONATUAK idaztea (ulergarria eta koherentea: lokailuak erabiltzea, landu ditugun esaldien loturak, hitzen erreferenteak, puntuazio markak,...)
ORTOGRAFIA naturala zainduta idaztea eta hitz arruntak eta ortografia arauak kontutan hartuz ondo idaztea.
SINTAXIA egokia (aditza amaieran, nor-nork desberdintzea, esaldi konplexuak, ...)
SINTAXIA egokia (aditza amaieran, nor-nork desberdintzea, esaldi konplexuak, ...)
AHOZKO ADIERAZMENA:
Informazioa ematea (gai bati buruz norberaren iritzia ematea, garrantzitsua den informazioa ematen jakitea eta narrazioetan haria jarraitzea,..).
Sintaxia zaintzea.
Sintaxia zaintzea.
Forma: doinua egokia erabiltzea eta ahozkatzea.
Lokailuak erabiltzea.
Koherentea izatea.
Ulerkorra izatea.
Gorputz hizkuntza egoki erabiltzea.
Gorputz hizkuntza egoki erabiltzea.
BESTEEKIKO ELKARRIZKETAN:
● Sarrerak egiten eta galderak prestatzen jakitea.
● Bat-bateko elkarrizketan ondo defendatzea (bestearen erantzunaren harian jarraitzea).
AHOZKO ULERMENA:
Gai bati buruzko azalpenetan erantzun egokiak ematea.
Bat-bateko elkarrizketan egoki erantzutea.
Entzundakoaren gaia identifikatzea, giltza hitzak ateratzea, ideia nagusia ematea.
Entzundakoaren gaia identifikatzea, giltza hitzak ateratzea, ideia nagusia ematea.
HIZKUNTZARI BURUZKO HAUSNARKETA:
Aditz formak, atzizkiak, deklanibidea, hitz konposatuak, kausa-ondorioa,...
Aditz formak, atzizkiak, deklanibidea, hitz konposatuak, kausa-ondorioa,...